Thursday, July 23, 2009

Pro Isa Vs Anti ISA

Pro ISA akan mengadakan demonstrasi untuk mengacaubilaukan demonstrasi Anti ISA. NGO-NGO dan penyokong ISA akan menjadi gengster jalanan turun ke jalan mengacau bilaukan himpunan aman anti ISA. ISA dasar zalim akan menampakan penyokong-penyokong kezaliman turun ke jalanan membuat huru-hara.

Layaklah digelar mereka yang menyokong ISA ini adalah dikalangan peyokong kezaliman dan pembenci keadilan dan kemanan. Mereka menyokong perkauman dan tidak mencintai perpaduan. Himpunan MANSUH ISA telah lama diaturkan dan mendapat sokongan menyeluruh. Walau begitu, pro ISA dan sekutunya ingin cuba menyaingi dan menimbulkan huru-hara terhadap rancangan awal anti ISA.

Mereka cuba menggentarkan anti ISA dengan mengumumkan penyertaan persatuan seni bela diri menyertai mereka. Mereka menyokong ISA dengan hati yang tertutup terhadap realiti dan ilmu. Realitinya akta ini zalim. Sudut ilmunya, akta ini tiada satu hujah pun dari agama mempertahankan akta yang zalim ini. Melayu ??? Terbela Melayu tergadai agama Islam. Bukanlah dikalangan Melayu jati yang hanya sibuk memperjuangkan kemelayuannya tapi menggadaikan agamanya. 

No comments:

Post a Comment