Monday, May 18, 2009

Polis Anjing BN

Polis sepatutnya menjaga keamanan dan keharmonian. Tapi di Perak mereka jadi anjing suruhan UMNO/BN. Bayangkan macam mana si Ganesan haram dapat masuk dalam dewan undangan negeri Perak 7 Mei yang lepas sedangkan anjing-anjing ( polis ) banyak berkeliaran disitu???


Sapa yang jemput Ganesan haram ni?? Dah tentu la UMNO/BN bapak segala kejahatan di Malaysia ni. Mesti ada konspirasi antara UMNO/BN dengan Polis sampai Ganesan haram boleh masuk. Budak sekolah tadika KEMAS pun lagi pandai daripada UMNO/BN. Mesti boleh fikir punya soalan-soalan macam ni.

Kita tak kata yang semua polis tu anjing. tapi sikap segelintir polis tu, terutama yang terbabit dengan sidang DUN Perak 7 Mei lalu adalah lebih teruk dari anjing. Macam mana depa nk bentuk rakyat yang bermoral dan berkerjasama dengan mereka, sedangkan wakil rakyat pun kena tibai inikan pula rakyat biasa.???

Nak kata suka,.... makin benci pula. Kesian kat depa kena ikut cakap UMNO/BN. Timbul lah slogan-slogan dari rakyat marhaein sperti Polis Raja Di Malaysia.

No comments:

Post a Comment